IKT eszközök hatékony alkalmazása a természettudományos oktatásban

Összegzés
283 lap
186 kép
57 videó, film
Publikálva: 2016.08.08
Teljesítés feltétele
Előírt idő eltöltése (21:00:00)

IKT eszközök hatékony alkalmazása a természettudományos oktatásban

30 óra - 30 kreditpont

BÁRMELY ONLINE KÉPZÉSÜNKRE TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS ESETÉN INGYEN!

Blended képzésünk keretében a pedagógusok rugalmas időbeosztásban szerezhetnek megbízható elméleti és gyakorlati tudást.

A továbbképzés alapítási engedélyének száma: 23/149/2015.

A továbbképzés célja: Manapság elengedhetetlen, hogy pedagógusként naprakész tudásunk legyen a legmodernebb IKT eszközökről, amelyekkel színesebbé varázsolhatjuk óráinkat, hatékonyabbá tehetjük felkészülésünket és kreatívabbá a házi feladatokat. Fokozottan igaz ez a természettudományos tantárgyak oktatása területén, ahol a szemléltetésnek a jelenségek megértésében, a kritikai gondolkodás és a kutatói személet kialakításában egyaránt komoly szerepe van. Rugalmasan végezhető távoktató programunk felkészítést nyújt számítógéppel támogatott tanórák/foglalkozások tervezéséhez és lebonyolításához. Az egyes informatikai eszközök, programok használatát természettudományos témákon keresztül mutatjuk be. A technikai tudnivalókon túl számos módszertani tippet, mintát nyújtunk arra vonatkozólag is, hogyan integráljuk az infotechnológiát kooperatív feladatmegoldás, frontális óraszervezés és önálló tanulás során.

A továbbképzés célcsoportja: Természetesen minden érdeklődő kollégának, különösen természettudományos tantárgyat, természetismeretet, illetve a természettudományokhoz kapcsolódó tárgyat tanító általános és középiskolai tanárok, továbbá vegyipari és környezetvédelmi, vízgazdálkodási, mezőgazdasági, egészségügyi, műszaki szakképzésben dolgozó pedagógusok.

A továbbképzés típusa: A ,,blended" kifejezés azt jelenti: ,,vegyes" tanulási forma. A továbbképzés egy rövid személyes konzultációval (kontakt órák) veszi kezdetét, amelyet azután tutori segítséggel támogatott távoktató tanulási forma követ. A résztvevőnek lehetősége van saját számítógépén, akár otthonában vagy

közösségi térben rugalmasan tanulni. A résztvevőknek folyamatosan lehetősége van a számukra kijelölt tutor segítségét kérni a feldolgozás során telefonon vagy e-mailben.

Tananyagegységek: A PowerPoint program alkalmazása a természettudományos oktatásban, A táblázatkezelő program alkalmazása a természettudományos oktatásban, Az interaktív tábla használata a természettudományos oktatásban, A tanulói válaszadó rendszerek használata a természettudományos oktatásban, Felhőalapú megoldások a természettudományos oktatásban

Képzésünkről részletesebben IDE kattintva tájékozódhat!

Jelentkezését az info@multilearn.hu címen várjuk!

További információk a +36 20 539 9940 telefonszámon.


1.1 BEVEZETÉS
1.2 Szintfelmérő teszt
1.3 RÉSZTVEVŐI ÜTEMTERV
2.1 Prezentáció megnyitása és levetítése
2.2 Új bemutató létrehozása, diaelrendezések
2.3 Új dia beszúrása, diák feltöltése szöveggel
2.4 Képek beszúrása, formázása
2.5 Témák használata
2.6 Áttűnések, animációk beállítása
2.7 A bemutató levetítése
2.8 Kompetenciafejlesztés a PowerPointtal
2.9 Gyakorló feladat
3.1 Munkafüzet megnyitása, a táblázatok tartalma
3.2 Táblázatok létrehozása
3.3 Kijelölési módszerek a táblázatban
3.4 Sor- és oszlopműveletek
3.5 Táblázatok formázása
3.6 Számformátumok
3.7 Diagramok
3.8 Az AutoKitöltő használata
3.9 Képletek, számítások
3.10 A $ jel használata a képletekben
3.11 Gyakorló feladat
4.1 Az interaktív tábla
4.2 Tippek, példák
4.3 Mikor, mit?
4.4 Támogató közösség, letölthető segédanyagok
4.5 Felhő alapú tanóraszerkesztő
4.6 Gyakorló feladat
5.1 Tanulói válaszadó rendszerek
5.2 Az elektronikus válaszadó rendszerek előnyei
5.3 A Promethean ActivExpression
5.4 Módszertani tippek
5.5 Gyakorló feladat
6.1 Felhő alapú megoldások a természettudományos oktatásban
6.2 A Google Drive használata
6.3 A Google Prezentáció
6.4 Közös gondolattérkép az osztályban
6.5 További példák, gyakorló feladatok
7.1 Foglalkozási terv, óravázlat

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

Tananyagok

rendezés:
Sajnos nincs találat.
IKT eszközök hatékony alkalmazása a természettudományos oktatásban

 

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét: