310 lap | |
17 kép | |
11 videó, film | |
Publikálva: 2020.09.16 |
30 óra - 30 kreditpont - 29 000 Ft!
A tréninget csak egyedi megrendelés és / vagy minimum 10 fő együttes jelentkezése esetén indítjuk!
Az órák időpontja és helyszíne: megrendelés szerint
Blended képzésünk keretében a pedagógusok rugalmas időbeosztásban szerezhetnek megbízható elméleti és gyakorlati tudást. A tananyagok feldolgozását, hatékony elsajátítást szolgálják a feladatsorok, interaktív játékok, gyakorlati tippek, módszertani tanácsok, élvezetes képanyag és animációk. Az önismeret fejlődését és a sajátélményű tanulás szakmai és pszichológiai tesztek, önreflektív kérdéssorok biztosítják.
A továbbképzés alapítási engedélyének száma: 43/22/2014.
A továbbképzés célja: A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket megismertesse a tanulási zavarok típusaival, tüneteivel, kezelési lehetőségeivel. A tananyag kiemelten foglalkozik a figyelemzavaros, hiperaktív, magatartászavaros, diszlexiás gyermekek problémáival, és fejlesztésével az óvodás és iskolás korban. A résztvevők megismerik a tanár-gyerek-szülő háromszögben előforduló konfliktusok típusait, valamint a pedagógusok lelki kiégésének tüneteit, okait. A képzéssel a pedagógusok szakmai segítséget kapnak módszertani repertoárjuk bővítéséhez, miközben önismeretük és konfliktuskezelő készségük is fejlődik.
A továbbképzés célcsoportja: Köznevelési intézmények pedagógusai, a nevelő és oktató munkát segítő köznevelési alkalmazottak
A továbbképzés típusa: távoktató "blended" továbbképzés. A képzés 2 óra személyes megjelenést igénylő kontakt órával kezdődik, amelyet azután tutori segítséggel támogatott távoktató tanulási forma követ, melyben a résztvevők a tananyagot saját ütemben, egyénileg dolgozzák fel. A kontakt órákon a részvétel kötelező.
Tananyagegységek: Tanulási zavarok típusai és előjelei óvodás és iskolás korban; Mi okozza a TZ terjedését; Az értelmi fogyatékosok tanulási esélyei; Figyelemzavar tünetei és okai, kezelési lehetőségei; Hiperaktivitás jelei, okai és kezelési lehetőségei; Magatartászavarok tünetei, okai és kezelési lehetőségei; Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia tünetei, okai és kezelési lehetőségei; Híres diszlexiások, tanulási zavaros tehetségek; A tanulási zavarok/veszélyeztetettség felismerése óvodáskorban; Milyen teendői vannak az óvodapedagógusnak, ha ilyen tüneteket észlel; A tanulási zavarokkal küzdő óvodások terápiája; Játékos fejlesztés óvodás korban; A hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztése az óvodában; Mikor érett egy gyerek az iskolára; Az óvoda-iskola átmenet hatása a tanulási zavarok kialakulására; Honnan ismerhetjük fel az alsó tagozatban a diszes tüneteket; Mikor és milyen diszlexia vizsgálatra küldjük az alsós gyereket; A diszeseket fejlesztő, de a többieknek is hasznos tanítási, környezet és módszerek; Hogyan tanítsunk olvasni, írni diszlexiás/diszlexia veszélyeztetett gyereket; Diszlexia a digitális korszakban; Pedagógusok lelki kiégése; Konfliktusok a tanár-gyerek-szülő háromszögben; Hogyan segítsünk felsőben - a diszlexia maradványtünetei
Képzésünkről részletesen IDE kattintva tájékozódhat!
Jelentkezés és további információk az info@multilearn.hu címen vagy a +36 20 539 9940 telefonszámon.