Gyerekek tanulási zavarai, felismerés és korrekció módjai

Összegzés
310 lap
17 kép
11 videó, film
Publikálva: 2020.09.16

Gyerekek tanulási zavarai, felismerés és korrekció módjai

30 óra - 30 kreditpont - 29 000 Ft!

A tréninget csak egyedi megrendelés és / vagy minimum 10 fő együttes jelentkezése esetén indítjuk!

Az órák időpontja és helyszíne: megrendelés szerint

Blended képzésünk keretében a pedagógusok rugalmas időbeosztásban szerezhetnek megbízható elméleti és gyakorlati tudást. A tananyagok feldolgozását, hatékony elsajátítást szolgálják a feladatsorok, interaktív játékok, gyakorlati tippek, módszertani tanácsok, élvezetes képanyag és animációk. Az önismeret fejlődését és a sajátélményű tanulás szakmai és pszichológiai tesztek, önreflektív kérdéssorok biztosítják.

A továbbképzés alapítási engedélyének száma: 43/22/2014.

A továbbképzés célja: A továbbképzés célja, hogy a résztvevőket megismertesse a tanulási zavarok típusaival, tüneteivel, kezelési lehetőségeivel. A tananyag kiemelten foglalkozik a figyelemzavaros, hiperaktív, magatartászavaros, diszlexiás gyermekek problémáival, és fejlesztésével az óvodás és iskolás korban. A résztvevők megismerik a tanár-gyerek-szülő háromszögben előforduló konfliktusok típusait, valamint a pedagógusok lelki kiégésének tüneteit, okait. A képzéssel a pedagógusok szakmai segítséget kapnak módszertani repertoárjuk bővítéséhez, miközben önismeretük és konfliktuskezelő készségük is fejlődik.

A továbbképzés célcsoportja: Köznevelési intézmények pedagógusai, a nevelő és oktató munkát segítő köznevelési alkalmazottak

A továbbképzés típusa: távoktató "blended" továbbképzés. A képzés 2 óra személyes megjelenést igénylő kontakt órával kezdődik, amelyet azután tutori segítséggel támogatott távoktató tanulási forma követ, melyben a résztvevők a tananyagot saját ütemben, egyénileg dolgozzák fel. A kontakt órákon a részvétel kötelező. 

Tananyagegységek: Tanulási zavarok típusai és előjelei óvodás és iskolás korban; Mi okozza a TZ terjedését; Az értelmi fogyatékosok tanulási esélyei; Figyelemzavar tünetei és okai, kezelési lehetőségei; Hiperaktivitás jelei, okai és kezelési lehetőségei; Magatartászavarok tünetei, okai és kezelési lehetőségei; Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia tünetei, okai és kezelési lehetőségei; Híres diszlexiások, tanulási zavaros tehetségek; A tanulási zavarok/veszélyeztetettség felismerése óvodáskorban; Milyen teendői vannak az óvodapedagógusnak, ha ilyen tüneteket észlel; A tanulási zavarokkal küzdő óvodások terápiája; Játékos fejlesztés óvodás korban; A hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztése az óvodában; Mikor érett egy gyerek az iskolára; Az óvoda-iskola átmenet hatása a tanulási zavarok kialakulására; Honnan ismerhetjük fel az alsó tagozatban a diszes tüneteket; Mikor és milyen diszlexia vizsgálatra küldjük az alsós gyereket; A diszeseket fejlesztő, de a többieknek is hasznos tanítási, környezet és módszerek; Hogyan tanítsunk olvasni, írni diszlexiás/diszlexia veszélyeztetett gyereket; Diszlexia a digitális korszakban; Pedagógusok lelki kiégése; Konfliktusok a tanár-gyerek-szülő háromszögben; Hogyan segítsünk felsőben - a diszlexia maradványtünetei

Képzésünkről részletesen IDE kattintva tájékozódhat!

Jelentkezés és további információk az info@multilearn.hu címen vagy a +36 20 539 9940 telefonszámon.


1. Tanulási zavarok és előjelei óvodás és iskolás korban
2. Mi okozza a TZ terjedését?
3. Az értelmi fogyatékosok tanulási esélyei
4. Figyelemzavar
5. Hiperaktivitás
6. Magatartászavarok
7. Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia
8. Híres diszlexiások, tanulási zavaros tehetségek
9. A tanulási zavarok/veszélyeztetettség felismerése óvodáskorban
10. Milyen teendői vannak az óvodapedagógusnak, ha ilyen tüneteket észlel?
11. A tanulási zavarokkal küzdő óvodások terápiája
12. Játékos fejlesztés óvodás korban
Összefoglaló feladatsor az 1-12. fejezetekből
13. A hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztése az óvodában
14. Mikor érett egy gyerek az iskolára?
15. Az óvoda-iskola átmenet hatása a tanulási zavarok kialakulására 1. rész
16. Az óvoda-iskola átmenet hatása a tanulási zavarok kialakulására 2.rész
17. Honnan ismerhetjük fel az alsó tagozatban a diszes tüneteket?
18. Mikor és milyen diszlexia vizsgálatra küldjük az alsós gyereket?
19. A diszeseket fejlesztő, de a többieknek is hasznos tanítási, környezet és módszerek
20. Hogyan tanítsunk olvasni, írni diszlexiás/diszlexia veszélyeztetett gyereket?
21. Diszlexia a digitális korszakban
22. Pedagógusok lelki kiégése
23. Konfliktusok a tanár-gyerek-szülő háromszögben
24. Hogyan segítsünk felsőben - a diszlexia maradványtünetei
Összefoglaló feladatsor a 13-24. fejezetekből
Záróteszt
TZ-berakandóvideók

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

Tananyagok

rendezés:
Sajnos nincs találat.

 

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét: