IKT eszközök hatékony alkalmazása a természettudományos oktatásban
Sajnos nincs találat.
Általános tudnivalók a képzés kapcsán, Szintfelmérő teszt, Résztvevői ütemterv

1.1 BEVEZETÉS
1.2 Szintfelmérő teszt
1.3 RÉSZTVEVŐI ÜTEMTERV
IKT eszközök alkalmazása a természettudományos oktatásban

2.1 Prezentáció megnyitása és levetítése
2.2 Új bemutató létrehozása, diaelrendezések
2.3 Új dia beszúrása, diák feltöltése szöveggel
2.4 Képek beszúrása, formázása
2.5 Témák használata
2.6 Áttűnések, animációk beállítása
2.7 A bemutató levetítése
2.8 Kompetenciafejlesztés a PowerPointtal
2.9 Gyakorló feladat
IKT eszközök alkalmazása a természettudományos oktatásban

3.1 Munkafüzet megnyitása, a táblázatok tartalma
3.2 Táblázatok létrehozása
3.3 Kijelölési módszerek a táblázatban
3.4 Sor- és oszlopműveletek
3.5 Táblázatok formázása
3.6 Számformátumok
3.7 Diagramok
3.8 Az AutoKitöltő használata
3.9 Képletek, számítások
3.10 A $ jel használata a képletekben
3.11 Gyakorló feladat
IKT eszközök alkalmazása a természettudományos oktatásban

4.1 Az interaktív tábla
4.2 Tippek, példák
4.3 Mikor, mit?
4.4 Támogató közösség, letölthető segédanyagok
4.5 Felhő alapú tanóraszerkesztő
4.6 Gyakorló feladat
IKT eszközök alkalmazása a természettudományos oktatásban

5.1 Tanulói válaszadó rendszerek
5.2 Az elektronikus válaszadó rendszerek előnyei
5.3 A Promethean ActivExpression
5.4 Módszertani tippek
5.5 Gyakorló feladat
Ingyenesen elérhető alkalmazások használata a tanórán, eszközhasználat és pedagógiai módszertani tippek.

6.1 A Google Drive használata
6.2 A Google Prezentáció
6.3 Felhő alapú megoldások a természettudományos oktatásban
6.4 Közös gondolattérkép az osztályban
6.5 További példák, gyakorló feladatok
Foglalkozási tervek, óravázlatok

7.1 Foglalkozási terv, óravázlat
Kérjük, töltse ki kérdőívünket! Köszönjük.

8.1 Elégedettségi kérdőív